Sunday, November 9, 2008

Sekapur Sireh.. =)

Assalamualaikum...
Hai sume! agak bersejarah la hari ni.. 9 November 2008..ni 1st time aku mnulis kat cni.. saja nak hilangkan boring. Tgk rumate pun dok ralit surf internet. Dah la esok exam..waaa...ntah, slalu aku rilex je wlupun esok exam. Tgk org lain struggle gler study..tp aku dah study sbulan yg lps (tipu je nih)..hehehe.budget bleh ingat semua.. ok lah, nak p study sket. Pape pun all d best utk semua yg nak exam 2..hope get d best result with flying colourz! like my name la.hehe.. k, gud luck in ur future undertakings! salam..

1 comment:

ghost_WRITER said...

salam...
olla wani...da warna-warni...
hm...cun r blog ang..
warne pink gitu...ciri2 pmpuan melayu terakhir...
ha...!!! aku pn nk doakan untuk sahabat aku yg sorg ni 'semoga result ang wif flying colour la'...k..nanti pa pe aku komen lg...
keep in touch k...
ganbate..!!ganbate..!!